最新消息

語文文化桌: 老師夢和作家夢

除咗伍宜孫書院學生之外,語文文化桌活動更開放予各個書院學生參加,如有興趣可share俾其他同學、朋友邀請佢地一齊嚟架!

相信每個人童年時都曾經比人問過「你有啲咩夢想啊?」/ 「第時大個想做咩啊?」。唔知你仲記唔記得自己當日嘅答案,或者你嘅夢想有冇改變到呢?距離達成夢想,你宜家又行前咗幾多?又會唔會有人同蒲葦老師一樣,同時想實踐兩個夢想?

如果你心入面都有一個「夢」,歡迎你一齊參加今次嘅語文文化桌活動,唔單止可以聽蒲葦老師分享追夢當中嘅過程同點滴,頭一小時分享完結之後仲可以同老師、同學仔一齊邊食晚飯邊再互相交流架,希望到時會見到你地啦!


「老師的生活,像一部黑白的電視!」他說。

我既不同意,也不想如此。我想做老師,同時渴慕色彩。從中再加一個作家夢,會不會太貪心?我想擁有豐富多彩的畫面和意義。深信這場交流,能讓我有多一段難忘而富色彩的美好回憶。

講者:蒲葦老師

講者簡介:歷任中學中史、中文、文學科主任,教育專欄作者、教參書編者。編著作品包括《總有您鼓勵》、《師生有情》、《我要做中文老師》、《寂寞非我所願》、《一本正經學成語》系列等。

日期:2022年11月1日(星期二)
時間:晚上6:30至8:30
地點:伍宜孫書院教職員飯堂
語言:粵語
人數:上限20人

按金 : 港幣$50 (只收現金,完成活動後退回)
報名:  https://cloud.itsc.cuhk.edu.hk/webform/view.php?id=13655311
截止日期 : 10月18日

*名額有限,先到先得。(報名次序以遞交按金先後次序為準,請於辦公時間內將按金交至書院辦公室。)

查詢 : Miss Jacqueline Lam (jacquelinelam@cuhk.edu.hk / 3943 9774)